Cigdem_42 Yarenkseee bende 31+3 haftalik hamileyim aynı şikayetler bendede var dün acile gittim ebe yalancı sancilar olabilir dedi ama belim karnim kopuyor erken dogumda olabilir dedi bekliyorum bklm sancim cogalirsa gidecem
Yarenkseee Cigdem_42 bel agrım yok da işte sağ kasıgımdan karnıma doğru agrı vardı şimdi geçti çok şükür 🙏
Cigdem_42 Yarenkseee hımm benim belimde ağrıyor seninki ayaklarını üsutmedende olabilir canim karnini ayagini sicak tut o iyi gelir allah yardımcımiz olsun