Syd160531 Kızlar bu benim ikinci gebeliğin ilkinde oğlumda karnım 6.aydan sonra tam belirgin olmuştu bunda 3.ayın içindeyim şimdiden çıkması normal mi bide 3 kg aldım ve hep şişkinim midem bulanmasına rağmen böyleyim :(( sizde nasıl durumlar
Blueedreamssx Syd160531 Genellikle ikinci gebelilte karınlar daha belirgin olurmuş öyle söylentiler duydum
Minnosluk Syd160531 ilk hamilelikten sonra karın kasları gevşediği için 2.hamilelikte daha belirgin oluyormuş ama şimdiden 3 kilo almanız kötü olmuş
Syd160531 Blueedreamssx yaa evet bende böyle duyuyorum biraz rahatlıyorum ama endişe de etmiyor değilim kilo alımı için şimdilik doktorum bişey demedi ama içim rahat etmiyor yine de :( siz kaç haftalıksınız
Syd160531 Minnosluk evet çok erken oldu bi anda anlamadım yani 3 ayda 3kg doktorum henüz bişey demedi ilerleyen haftalara göre değerlendirecek bakalım