Maviboncuk-06 Ara ara igne batması oluyor rahimde ve böyle can acıtıcı??Bu durumu yaşayan var mı?Rahim mi gelişiyor acaba yoksa enfeksiyon mu var anlamadim ?
Elcnbykckr Maviboncuk-06 canım bi kac gün önce benimde vajina kısmına iğne batar gibi oluyodu doktor normal dedi bide bebeğin pozisyonundan da olur dedi bnm bazen bebeğin olduğu kısımlarda cız lamalar oluyo iki gündür iceriden cimcik mi atıyor anlamadım 🤣🤣
Erol Maviboncuk-06 ben dogum yaptım ama evet igne batması gıbı oluyor sadece o haftalık ta degıl ara ara dıger haftalarda da olmuştu
Glcntn Maviboncuk-06 ben 24. Haftamdayım bendede batmalar oluyor ama rahimdemi oluyor anlamadım genelde yatarken sağa sola döndüğümde oluyor doktora sordum normal dedi magnezyum verdi .
Maviboncuk-06 Glcntn direk iğne gibi vajinaya batıp çıkıyor enfeksiyonuk gecmedi mi acaba antibiyotik bitirdim gerçekten çok yoruldum enfeksiyondan
Sevilss Maviboncuk-06 ya enfeksiyon vardır yada magemzyum kalsiyum eksikliği vardır ama rahimde oluyorsa enfeksiyon olma olasılığı olabilir
Glcntn Maviboncuk-06 bendede var enfeksiyon ama çok yüksek değilmiş suda eriyen bi ilaç verdi onu içtim daha iyiym bide karnımı ve ayaklarımı sıcak tutuyorum . İlk yüzksekti sonra azaldı en son 8 e düşmüştü .
Maviboncuk-06 Sevilss yeşil akıntı geldi şimdi baya bir hem de birkaç kez…Cok korktum..Antibiyotik yeni bitti neden oluyor anlamadım ya
Sevilss Maviboncuk-06 eğer az su içtiysen zor geçiyor 1.5 lt yarım limon sık iç en az 2.5 lt su içsem günde anca atar başlarda bendede oldu su içmiyim hemen tetikliyor
Maviboncuk-06 Sevilss evet haklısınız bu ara suyu ihmal ettim önceden çok içerdim bir de dün fitil kullandım o igne batması geçti 10:30 da randevum var bakalim