Seldaa3868 Çok ilginç geldi bana, ilk defa duydum. Benim 28. haftamda tersti bana doktor öyle bir şey demedi. Asıl doğum pozisyonu baş aşağı olan pozisyon olmuyor mu? O haftalarda ters olması gayet normal. Acaba başka bir erken doğum belirtisine dayanarak mı dedi? O zaman onu da söylemesi gerekirdi. 🤔