AseLenaMom @Milkshakee Bebeğim kilo alamıyor demiştim 2 kilo 300 gramdı 1 hafta geçti 😀36.haftam bitecek bugün gittim bebeğim 2 kilo 600 gram olmuş , 300 gram almış çok şaşırdım 😍 cicibebeyi tavsiye etmiştin işe yaradı valla Allah razı olsun okadar kafam rahatladı ki anlatamam 😍 çok mutluyummmm🌺
Milkshakee AseLenaMom Ne demek canım benim Allah senden de razı olsun🙏🏻 Çok mutlu oldum senin ve bebeğin adına doğuma kadar yemeye devam o zaman🤭😊😊
AseLenaMom mirayim_00 Bisküvi gibi kıtır kıtır yedim daha güzel oluyor tadı çay sevmiyorum ben 🥰 sütlede bebek maması gibi oluyo bisküvi gibi 3 paket bitirdim 1 haftada
Sinem12345 AseLenaMom benimkide 2.300 kilosu 34 haftalıkken öyle demişti doktor . Sürekli süt yoğurt yiyorum kaç gündür cok morallerim bozuktu bende deniyim bari bunu kilo alsın bebeğim
AseLenaMom Sinem12345 Dene bence gerçekten işe yarıyor inanamadım ben hatta bir anda dedim bebeğim beslenemiyor ha bide ben aşırı yemek yiyen bir insanım yani nasıl okadar zayıf dedim 🤔 bugün gittim 36 haftamız bitecek 2.600 olmuş 🙈
Sinem12345 AseLenaMom ben geçen hafta 34 de gittiğimde 2300 dedi eve geldim muz yoğurt kuru yemiş peynir karpuz falan bolca yedim carsamba günü yine gitcem bakalım kaç dicek cok merak ediyorum 1 haftada 1 kilo almışım az önce yemekten sonra tartıldım öyle çıktı bakalım görcez . Benim karşıdan hamile olduğum belli değil çatlaklarım yok hiç mesela sen kaç kilosun
AseLenaMom milayerli Haftasıyla uyumlu oldu şuan kızım , 31.haftaya kadar 2 hafta önde gidiyordu sonra bir anda durdu kilo ama durumu 1 ayda 200 gram almıştı 🙄 çok azdı burdan bir arkadaş önerdi denedim 3 paket bitirdim bugün kontrolüm vardı 300 gram almış bir anda 1 haftada 🙈
AseLenaMom milayerli Normal paketi elime alıp büskivi gibi kıtır yedim aklıma geldikçe sınırlama koymadım
Koylu_guzeli AseLenaMom evet bende yiyorum sürekli ama sıcak suyla mama yapip yerim tadi çok güzel oluyor, en son çok iyiydi kilosu gelişimi de iyi bu hafta bakalim ne kadar olmuş
aslanreis AseLenaMom Ben normal canım cekmisti bebek maması gibi yapıp yiyorum ama sonra farkettim bebeğede kilo aldırdıgını besleyici ve cok güzel😋
AseLenaMom Sinem12345 ben 57 ile hamile kaldım şuan 74 kiloyum boyum 1.73 hiç çatlağım yok vücudumda değişiklik yok ama kilo alıyorum herkes sen hiç kilo almadın diyor 🤷🏻♀️
Sinem12345 AseLenaMom aynı bende 68 dim suan 76yım hic belli değil iç karnımız geniş bizim şanslıyız bence 😍
eliffkrts AseLenaMom ben tadını çoook seviyorum, bir kupa sütü kaynatıp yanında nerdeyse bir paket yiyorum ama bebeğe kilo aldırdığını bilmiyordum😨 bebeğim 33ün içindeyken 2400dü şuan çok endişelendim, fazla kilo alırsa normal doğum nasıl yaparım 😥😥