esmerrmm dahiliyeye gidebilirsin sadece dahile ilaç veriyor kbb bakmıyor bile.
boğaz yumuşatmak için bir kaşık nişastayı biraz su ile muhallebi kıvamına getirip yiyin çok rahatlatıyor ballı limon çok iyi geliyor ılık su iyi geliyor bi 15 gün önce atlattım bende bunlar geçirdi birde doktora gittim antibiyotik ilaç falan verdi