Merhaba güzel anneler 🤗 ben malesef ki bugün pozitif olduğumu öğrendim 12 haftalık hamileyim. Aranızda benim gibi hamileyken covid geçiren varsa neler yaptı nasıl atlattı tavsiyeleriniz nelerdir merak ediyorum. Allaha şükür bende normal grip gibi geçiyor ama bebeğime bişey olmasından korkuyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗