sdkshn 9+6 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı ve doktorumuz bebeğimin 1 hafta önden gittiğini söyledi. Bununla ilgili bir bilginiz var mı acaba.?
Semadeniz sdkshn önde arkada olması önemli değil. Sen son adet tarihinin ilk gününden hesapla. Herzaman onu baz al. Bende ilkte kafam karışıyordu. Şimdi gerçekten reglime göre yapınca elbet doktorda aynı günü buluyor.
Ayceycev sdkshn benim hep önde gidiyor 😊 takma kafana 2 hafta ileri geri çok onemli değil hatta bana doktorum 20.haftalardan once ileri veya geri demek dogru degil diyordu