Kizlar ben dorduncuye gebeym ilk kızım 3 sene emdi masallah çok sütün vardı gofuslerm akardı ilkten sonra oğlum emmedi diğer kızımda istemedi süt yoktu artknsonra elime kitle geldi şuan yok yabi geçti ama sütüm hayla yok damla damla gelir ama gogsumu sikarsam geliyo damla damla cocuklarm emdi ama süt artışı olmadı cay vs denedm cogalmadi smdide süt yok hangi doktora gitmeliyim yada ne yapmam lazm benim