__aysenr__ 35.haftama girdim karnımın alt tarafında ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor.gündüz yoktu akşam oldum böyle ve düzensiz şekilde. Normal mi acaba 🙄
Cananslife __aysenr__ bende 33 haftalığım ara ara oluyor bazen cok yorulunca korkuyorum erkenden gelecek diye 🥴
Hmyttt __aysenr__ ben ve tam 35 haftalığım ve bende de var doktoruma en erken 10 gün sonraya randevu alabildim teyzem ebe hemşire acilden bi git nst baktır dedi bekleme 10 gün diye akşam gidicem bakalım acilden
Sevvalkrbg __aysenr__ 36. Haftadan beri var bendede ara ara yokluyor regl ağrısı. Doktorum yalancı sancı olduğunu söyledi. Şuan 38+4 gelen giden yok 😄
aselnannesi __aysenr__ 37+6 yim canm benimde şuan karnimin alti ağrıyordu ve bebeğim sertleşiyor yalancı sancı bunlar düzensiz çünkü biraz uzan bol su iç :)
__aysenr__ Cananslife benimde bu gün kontrolüm vardı nst ye girdim bü şey yoktu ama çok yoruldum yol vs. Derken acaba ondan mı oldu ki