secoz ilkgozagrimhavinim ben hiç bişey yapmadım rahatsızım diye doktorum bugün 10 gün rapor verdi bitirecek inşallah ❤️
secoz leylasmomm 29. Haftadayım sancı ve kasılmam vardı 10gün dinlen dedi doktor rapor verdi bende bu sürede hazır edeceğim inşallah
secoz momsturk aaa hiç denemedim muz yemeyi geceleri uyutmuyor genelde hareketinden sola yatın diyorlar ama hiç rahat edemiyorum sol sağ yattığımda sırt üstü çok rahatım ☺️
momsturk secoz ben de son ana kadar direniyorum bir şey yememek için ama artık uykum çok kaçıyor bi ısırık muz yiyip su içiyorum kıpırdamıyor. Belki acıkıyordur yani 🙈
esleminannesi_ Sezeryan olacağım icin iki hafta önce alırlar o yüzden 15 20 Kasım gibi :) herseyimin hazır sukur çantamız da hazır
honeyland secoz herşeyi alındı yıkama ütüleme yerleştirme hastane cantası hazırlama kaldı geriye 💝 ağırdan alıyorum 17 Eylül randevum var ona göre acele ederim yada yine ağırdan alırım
Sogancik secoz çocuk dolabımin teslimatinda sorun çıktı. Teslim edilemeden iade sürecine girdi. Bu yüzden hiçbir şeyi hazırlayamiyorum. Her şey ortalıkta poşetlerde. Daha yikamadim. Cantam hazır değil. Stresler içindeyim. 😔
Sogancik secoz böyle zor oluyor işte canım. Sanki elimiz kolumuz bağlı. Her şey o eşyaların yerleştitilmesine bağlı.
Sogancik Gozzdde çok düşünmemeye çalışıyorum canım zaten ama ne olcak hic belli değil şu an. Para iadesi mi olur dolap mi gönderilir bilinmiyor. Daha firma ile konuşmadım 😐 bekliycez daha zaman var Allah tan ☺️