Merhaba kızlar bugün detaylı ultrasyona girdik normalde 23haftalıgız ama detaylıda 24gözüküyor bu durumu yaşayan varmı birde hersey yolunda ama genetik kafası biraz büyük dedi hastalık degilmiş ama büyük dedi ne oldugunu anlayamadım başına gelen varmı