Kızlar merhaba. 22 haftalık hamileyim 1 haftadır ayakta kalınca bel ağrısı ve içimde kesi acısı gibi acı hissediyorum. Yani yarım saat ayakta kalmak yetiyor hiç böyle değildim. Bu haftalarda normalmi. Hicbirsey yapamıyorum. Doktor plesantanin aşağıda olduğunu söyledi acaba bununla ilgisi varmi