Elfgrcn 5 aylık hamileyim.Doktor plesantanın altta olduğunu doğum yolunun kapandığını söyledi düzelir mi yada nasıl düzelir fikri olan var mı
Meliskam Elfgrcn canim gitdikce kalkiyor zaten plasenta bi nevi göç ediyor…sen yinede ağir kaldirma çok ayakta kalma ilişkide olma
Fadikb Elfgrcn 27. Haftamda hala rahmi kapatıyordu şuan 30 haftalık olduk yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
Elfgrcn Meliskam inşallah düzelir ya öyle kalırsa normal doğum olmaz dedi doktor bende normal doğum istiyordum ama napalım nasip inşallah öyle olur