erdem_agah çatım genişmiş ama vajinamın tam girişi çok dar . Evlendiğim günden bu yana o darlık hiç genişleme olmadı yani . Çok zorlanmamam için bebegin çok fazla kilo almasını da istemiyor çünkü aynı zamanda epizyotomi de istemiyorum . O yüzden daha fazla beklemiyoruz dedi bana. Bir de ne fark eder ki 40ta gelmiş 41de gelmiş sonuçta gelişimini tamamladı artık. Kendi sancım gelse bile suni sancı ile doğumu hızlandıracak zaten doktor. Yani her türlü suni alcam her türlü …