Arkadaşlar özel bi sektörde çalışıyorum. 32. Haftada doğum iznine çıkılıyor ya. Doğumdan önce 8 hafta izin varmış. Bunun ne kadarı doğumdan sonraya aktarılabilir. Mesela heyet raporu alsam çalışmasam 32. Haftadan sonra 1 ay. Böyle oluyor mu. Bilgilendirirseniz çok sevinirim.