Hdiska Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim bugün doktora gittim karından ultrasonla bebeğim cinsiyeti göstermeyi ve vajinal ultrasonla bakıldı ve kız dendi Sorum şu ki karından bakılan ultrasona göre vajinal daha mı net yani yanılma payı varmıdır
Ada_kacira Hdiska doktorlar pek bu yöntemi tercih etmez 16. Haftayı beklerler şaşırdım sizinkine bu haftada bakılmasına
Hdiska Ada_kacira bilmiyorum göremedim istersen vajinal bakalım dedi bende olur dedim ama emin olamadım kesin mi diye