Ela20 Herkese merhaba, doğumdan sonra hastanede yelek mi daha kullanışlı oluyor hırka mı? Her ikisini de almaya gerek var mı?
Hilal-95 Ela20 😅😅 annem bitane allı pullu yelek yaptırmış zalım anam giyceksin diyor hırkada alıcam yanıma ben ama
Elbet-birgun-kavusacagiz Ela20 kan kaybettiginiz icin usume oluyo oyuzden hirka alın bence bide corap yada patik
mucizem09_ Ela20 agustos 19 sezeryanla dogjm yaptim iyikide koymusum hastanede klima calisiyordu calismasa bile usurdum eminim hic cikarmdim ustumden o yaz antalya sicaginda ben usudum 😅
Parsss Ela20 bende ıkı hafta önce aldım kısa kollu sabahlıklı takım aldım havalar sogudu o zaman tabı bana aşırı sıcak basıyordu 😂 şimdileri üşüyorum uzun kollu alcam pijama yıne
Ela20 Elbet-birgun-kavusacagiz ben normalde de üşüyen sıcağı seven bir insanım hırka mutlaka alayım o zaman