Kizlar ya bugün kontrole gittim 29+2 haftalık hamileyim bebek iki hafta geride kalmış küçük kalmış dedi 1500 olması lazmmis 1200 olmuş istarahat etmiyormusun sen dedi oturmak bile yasak hep soluna yatcan normal yatmak yasak dedi protein çok alman lazm süt et yumurta yoğurt tavuk balık bunları çok ye bir hafta sonra kesin gel bakcam tekrar dedi çok üzüldüm çok ağladım ailevi sebeplerden dolayı hicbsy yiyemiyordum bir aydır hep üzgünüm bebeğime yansımış kendimi çok kötü hissediyorum 😟😟😟