Emineyavuz_53 Merhaba kızlar hoşgeldin paketi diye birşey varmış belediyeler veriyormuş bilgisi olan var mı nasıl başvuru yapıldığı konusu hakkında
ratatosk Emineyavuz_53 bizim belediye verdi ama başvuru yapmadık. Bebekleri nüfus a kaydettirdiğimizde otomatikman belediyenin sisteme düşüyor sanırım ordan takip ediyorlar
Hilal-95 Emineyavuz_53 biri belediyenin hastaneye gönderdiğini yazmıştı paketin ne güzel dedim ya bende baktım bızım belediye fidan dikiyomuş ☺️
Bahar_kzlrmk00 Emineyavuz_53 belediyenin resmi sitesinden basvuruluyor diye biliyorum canım bazı belediyeler basvurusuz gönderim yapıyor ama bazıları da basvuru ile olduğunu biliyorum iyice arastırın bence 😊
ratatosk Emineyavuz_53 Çerkezköy benim. Evet adrese geldi aradılar belediyeden evdeyseniz geliyoruz diye
cinardefnemoms Emineyavuz_53 her şehirde var mı bilmiyorum ama istanbul Pendik belediyesi veriyor ama netten başvuru yapıp