Bebegim- Geçmiş olsun. Bu sonucunuz değil. Yapılan işlemin açıklaması. Ne zaman yaptırdınız biopsiyi?
gamzeozer16 Bebegim- bana sonucun çıkmış dedi bu kağıdı verdi demekki daha cıkmadımı acaba 🤔 geçen ay kürtaj olmuştum patllojiye sorayım dedim sonucun dedi kagıdı verdi ozaman sonuç değil bu
Hilal-95 gamzeozer16 olabılır bana sonuc cıkmıştır diye mesaj gelınce ben siteye girmiştim cıkmıştı demekı sızın çıkmamış daha hayırlı sonuclar alırsınız inşallah
Bebegim- evet burada küretaj yapıldığına dair ibare var. Nereden nasıl yapıldığı ile ilgili. Baska da birsey yazmıyor. Küretaj biopsi sonucu bu kadar demek ki. Ben alınan dokudan bir sonuç olur diye bekledim çünkü (:
gamzeozer16 Hilal-95 1 ay gec süre değilmi sonuc icin aslında neyse bakalım takipte kalırım olmazsa 💁♀️ Saolun
Hilal-95 gamzeozer16 benm 15 günde çıktı diye hatırlıyorum ama uzun sürüyomuş bazen hastaneye gidip sorun istersenız
gamzeozer16 Hilal-95 diğer kürtajımda 10 güne cıkmıştıda bunda mesaj falan gelmedi bugün gidip sordum işte bu kagıdı verdi elime ben dedim sonucu istiyorum bu dedi kagıt