Irem_28 Merhaba 30+0 olduk bugün hapşırınca karnımın sol tarafında bi ağrı oldu ama 5 saniye sonra geçti bunu yaşayan var mı sakıncalı bi durum mu?
1anne2nefes Irem_28 abartmayın ne olucak onlar doğal şeyler 😃 hapşuruğunuzu tutmayın yeter korkmaya gerek yok