Hanımlar merhaba ben 7hafta 4 günlük hamileyim az önce kahverengi akıntım oldu ama az geldi kanlı değildi ağrım sızım yok kasıklarımda falan agirda kaldirmadim başına gelen varmı böyle bişey acaba Çarşamba randevum var 1 gün daha beklesem mi acile falan mı gitsem