Daha öncede yazmıştım ama aklıma kötü şeyler geliyor bu cuma ayrıntılı ultrasona gireceğim inşallah ozaman görürüm ama sanki bebeğim eskisi kadar hareket etmiyor gibi yine var hareket hiç yok değil ama bilemedim nedendir.. tövbe estağfurullah kordon falan dolanması olabilir mi Allah’ım koruusn.. 22. Haftadayim hanimlar bilgilendirmisiniz sizlerinde oldu mu böyle