Edekin Merhaba..24. Haftamın içindeyim..Geçen hafta perinatologa gittiğimde bebeğin gelişim olarak normalden 6 gun daha geri kaldığını söyledi..yakından takip edilecek..başınıza bu durum geldi mi?umarım ilerleyen günlerde arayı kapatır🙏🏻
Miranmiray Edekin canım senin yine iyi benim 22 hafta olması gerekirken 20 haftalık ve doktorum normal dedi iki hafta geriden geliyor ama normal dedi.bence bir sıkıntı yoktur inşallah 🌹❤️
MiniMiniKus Edekin Başlarda öyle şakalar yapabiliyorlar ama sonradan haftalarına yetişiyorlar Beslenmene dikkat et bol bol meyve tüketmeye çalış Süt peynir yogurt ile de mutlaka destekle