Şuan 16.haftamdayım en son 14 haftalıkken gitmiştim doktora. O zaman bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi . Sadece çok uzun yolculuklar yapma, istirahat et, ağır iş , ağır şeyler kaldırma dedi. Plesenta privia falan demedi. Rahmine yapışık ya da çok yakın vs demedi. Gidince soracağım ama yine sen meraklanıyorum Burda biraz okudum da tehlikeli bir durum mu ya? Doktorum gerçekten iyi bir doktor bana tehlikesinden bahsetmedi. Erkmen dogum olabilir vs diye bir şey demedi.Progestan kullanıyorum kan sulandırıcı vs. Korktum gerçekten biraz. Sonradan yukarı çıkma ihtimali. De varmış ama bebek açısından çok mu tehlikeli?😔 zaten pıhtılaşma sorunum var bir de bu çıktı başıma artık düşünmekten yoruldum. Bu sekilde olup sıkıntısız dogum yapan var mı