aslanreis Mervenurns yani hastane olarak kötü diyemem çok çok iyide diyemem ben Doğan hoca orda oldugu icin gidiyorum
Mervenurns aslanreis anldım canım ben de hiç gitmedim daha gittiğim doktor 2 yer ile anlaşmalı biri baypark diğeri bölge doktorum bölgeyi daha iyi dedi o yüzden onu seçtik bizde bu ayın sonunda hastaneye gidip bakacağım
Cilekliruyam Glnrglr kaynarca cihan tıp merkezi Cüneyt beye gidiyorum çok memnunum muayene 120 TL. Doğumu pendik bölge hastanesinde yapıyor. Normal doğum 3000. Sezaryan 3400 dedi
Merveee34 _ozlmm biraz riskli olduğu içğn tam donanımlı bir hastane olması gerekiyor canım .şifada doktorlar iyi ama yenidoğan küvöz bile tam donanımlı değil . Soner bey ile konuştuğum da daha iyi bir yer seçmemi önerdi
Nrshakgl Merveee34 Glnrglr pendik baypark hastanesi eski adıyla remedy hastanesine 100 lira muayenesi ve 7/24 de ulaşabilirsiniz doktora
Mavikalp23 Dilek19055 Dilek19055 dr hale Kayıran çok ama çok memnunum çok güler yüzlü samimi sorunlu bir gebeliğim olduğu halde korkutmadan ilerlemek için elinden geleni yapıyor tavsiye ederim
aslanreis Mervenurns anladım doktorunuz beğeniyorsa yeterlidir ozaman bende doktoruma güveniyorum iyi olmasa kendide orda calısmaz diye düsünüyorum bi sorun yaşamadım memnunsuz olucagım bir durum yok daha öncede dogum yaptım orda hemsireleride ilgiliydi
Eloscan Umudunukaybetme-1 her şey yolunda gider umarım sorunsuz sıkıntısız alırsınız bebeğinizi kucağınıza ☺️ Benim daha 10 haftalık daha yolumuz uzun 🤓🙈
Glcnn2222 Glnrglr Bende pendik yenişehirde Ada tıp hastanesinde tuba hanıma gidiyorum 165 tl çok memnunum tuğba hanımdan ilgili alakalı.
tupikbebiskom Sametnida Bende 7.5 ayligim Şebnem hanima gidiyorum cok memnunum mukemmel bir doktor adeta arkadaş :)