Glnrglr Ben Okan üniversitesine gidiyorum muayene ücreti 334 TL ama tuzla kart alırsanız %20 indirim oluyor. Bir de özel saglık sıgortanız var ise dogum sonrası doğum ücretinden kalan kısımda yeterli gelen kadar iade oluyor. Hastaneden de doktorumdan da çok memnunun