Merhabalar bundan 3 hafta önce kürtaj olmuştum kürtajdan sonra inanılmaz derecede kasık ve bel ağrılarım oldu bunun normal olmadığınu anlayıp doktora gitmiştim kürtaj sonrası yumurtalığımda kist oluştuğunu söyledi. Daha önce böyle birşey yaşayan ve sonrasında hamile kalan anneler yardımcı olabilir mi? Fitil ve hap kullanıyorum soğan kürü okudum bir kaç yerde şuan daha çok yeni olduğu için adette olmadım adetten sonra kullanılıyormuş sanırım. Yardımcı olabilir misiniz acaba 🙏🏻