Kocam geçen gün kan verdi karaciğer enzimleri yüksek çıktı yediğine dikkat et alkol kullanma ve yürüyüş yap dedi, yemek yemeyi ve abur cuburu çok seviyor kilolu değil ama mantar falan oluştu, ben yokken delice abur cuburundan, enerji içecejlerinden şüphem yok ama en azından evde yediklerine dikkat etsin diyorum. Akşam evde tost yapıp yicez ağır olmaz dimi. Bişey olmaz dimii ya vicdan azabı çekiyorum valla