myasise ben yaşadım , 5. Haftamda kese vardı bebek yoktu , kalp atışıda alamadık kesen boş normal gebelik değil kürtaj olman lazım hiç iyi görmedim dedi doktor . ( Ve buna doktor diyorum halâ ). 1 hafta sonra özele gittim ve doktorun böyle söylediğini söyledim doktoruma . nasıl söyler bu kadar erken gebelikte zaten kalp atışı olmaz bu kadar net söyleyemez 5. Haftada zaten kese olur genelde bazısı geç döllenme olur dedi . 7. Haftamda kalp atışını duydum bebeğimin , sizde sabırlı olun üzülmeyin ve bekleyin yemenize içmenize dikkat etmeniz gereken en önemli haftadasınız , güzel haberlerini bekliyorum 🥰