Evlatlarimmm Kizlar ciğer yaptım şimdi arkadaşımda niye yaptın hamilelikte ciğere dokunulmazda yenmezde dedi çok korktum ya
ilkgozagrimhavinim Evlatlarimmm öyle derler ama öyle bişey yok☺️ yok çocukta iz çıkar falan. Çok fazla tüketilmemesi gerektiği öneriliyor sadece.
UralYlmz Evlatlarimmm dokununca çocukta leke olacağına inanılıyor ama hurafe tamamen. Yemek istiyorsan da iyi pişmiş olmasına dikkat et canım.
Melek3 Evlatlarimmm blaa blaa blaaa diyeydin ben 4-5 defa yedim o zmn çocuğum hep lekeli mi olcak 😟 herşeyden vitamin almak gerekiyor hiç sorn olmaz ama huylanip yapılınca falan diye duymuştum
Nelmali Evlatlarimmm yaptim da yedim de üstelik haftada bir yiyordum elinizi iyice yikamadan bir yere dokunmayın hastalık riskine karşı bir de iyi pistiginden emin olun çok sık ve büyük porsiyonlarda da tüketmediniz sürece rahatlıkla yeniliyor
Evlatlarimmm Ay arkadaşlar çok sağolun çok korktum bı an gerçekten iz olur diye bı kez daha yemiştim bide bı önceki hamileliğimde yedim mi hatirlamiyorum korktum arkadaşım öyle söyleyince içimi rahatlattıniz Allah razı olsun
ratatosk Evlatlarimmm leke kısmı hurafe ama dikkatli ve az tüketilmesi gerekiyor içerdiği A vitamini yüzünden sık sık yemedğiniz sürece sıkıntı yok. Elledim de yedim de şu an yanımda debeleniyorlar gayet lekesizler😁🤭
begonvilko Ben de ilk haftalarda ekmeğe banıp banıp yiyordum. Sonra doktorum sakatat ve ciğerden uzak duralım dedi. O günden beri yemiyorum. Neden diye sormak aklıma gelmedi ama artık doktoruma nasıl güveniyorsam 😂