zeynepin_annesiiii https://resimyukle.io/r/fB9QKPzrSc bu tulum nasıl sizce ? Buralar kışın soğuk oluyo sağlık ocağına fln giderken uyurken kullanışlı mi 0-6 aylık doğuma bir hafta var 🤭
Aag06 zeynepin_annesiiii bundan kollarini cok rahat cikartiyorlar haberin olsun normal kundak yaptifin gibi olmuyor cunku. Ben denedim kollarini cikarttiuyandi hep simdi muslin ortuyu ucgen yapip kollarini kundak gibi sariyorum uyanmiyor
Deletedmom_5 Valla tulum nasıl bilmemde kollarının böyle olması çok iyi olmus kendini kollarıyla uyandıramaz 😁
Deletedmom_5 zeynepin_annesiiii O zaman kötü bence bunun ayarında kollarını çıkaramayacağı bisey bakın