Ozlemp cokmu uyuyor hareketleri az mı uykucu olması iyi ya surekli aglamasindan 😀 benimki de kıpır kıpır hic durmuyor ne gecesi var ne gündüzu her daim hareket halinde insallah cikinca böyle yapmaz yoksa yedim ayvayi yani geride 2 cocuk daha hangisine yetiscem ben 🤣