tugcengizzz Ekim anneleri günleriniz nasil geciyor ben iyice agırlastım 31 gün kaldi hersey hazirladim bekliyorum minigimi.
Hayalllllll tugcengizzz 33+3 ama bebiş hızlı çıktı 34 hafta 😂 görünüyor sezeryan olucam herşey hazır ufak tefekler hariç korkuyorum sancım tutucak diye baş geliş dedi doktor bugün bebek doğum pozisyonunda
Elffnur tugcengizzz 33+4 deyim hareket azlığı var iki gündr bi panik olmuyo değilim acıkcası yaşayan var mı bu durumu?onun dışında herşeyimz hazır sezaryan olucağm için ekim 18ini beklyrm 😊
Aysenurctn32 tugcengizzz 47 gün görünüyor ama 39 da alıcak zorunlu sezaryen olucam 40 günüm falan kalmış oluyor ortalama. Her şey hazır bekliyoruz bakalım..
Mehtap23 Hayalllllll 33+3 benimde sezeryan herşey hazır . Bi kötü olan midem yanıyor 😩 hiçbirşeyi doya doya tadını çıkararak yiyemiyorum🤭 benim 38. Hafta bitince dedi sizin tahmini ne zaman sezeryan günü bellimi.
Tgbkrm-21 Hayalllllll merhabalar 33/34 haftalikken nasil belli oldu acaba dogum şekliniz bana doktorum doguma iki hafta kala anca belli olur demisti de
Pambix Elffnur aynıyız bende de hareket azlığı var bu hafta pek aktif hissedemedim yavrumu ve tedirginlik olmuyor değil 🙁
perihanguner Elffnur Benimde 33+4 çok hareketli olan kızım pek hareketli değil 2 gündür. Eşimden dolayı temaslı karantinasındayım . Üzüntüden dolayı olduğunu düşündüm 🙄
passionis Elffnur bende 33+6dayım, temizlik muhabbetine yorulduğum için diye düşünmüştüm bu haftadaki çoğu anne aynı şeyi söylemiş. Gün içinde hareket biraz daha azaldı bizimde. Çok hareketliydi aslında. Ara ara da bir yerde toplanıyor 😵💫
Busraya Tam 45 günüm kaldı daha çantamı hazırlamadım yıkadım ütüledim ama vajina ağrım var iyice ağırlaşmaya başladığımı hissediyorum bende
Ozge2805 Busraya ah ah bugün bende fena ağırlaştım göğüslerim taş gibi ve akıyor karnımda sertleşti çok fenayım ☹️
MelH Busraya bende 32+3 um bende de iki gündür değişik bı ağrı oluyor bebek vajinada oynuyor oraya baskı yapior gibi çok kotu
Aylinkorkmaz Busraya bizim de kısmetse 41 günümüz kaldı, ütülerimiz yarın biter diye düşünüyorum sonraki iki gün de çanta hazırlığı desek. Kafam biraz olsun rahatladı sen de çantanı hazırlamaya başla bir an önce bence canım, hiç belli olmaz miniklerimizin işi :)
Elffnur Zynp-246 inşallah bi sorun yoktur burda okudgm kadarıyla normalmş o yüzden birqz olsa rahatlyrm😊
07-02-2019 tugcengizzz bugun doktor kontrolum wardı 35 haftalık artık her hafta kontrole cagırdı we bı aksılık olmazsa 4 ekim sezeryana alırım ddı 2.sezeryanımda 😊
PerinU 07-02-2019 35 ten sonra her hafta mı çağrılıyor bizde cuma 35 olacaz gel demişti doktor ama her hafta çağrıldığını bilmiyordum
BelisMelis41 tugcengizzz 35+6 uygulamaya gore son 29 gün heycan hat sadhada pazartesi alttan muayene olucam ve sezaryen mı normal mi belli olucak hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz için tedirginlik var korku var 😁 duygular karmakarısık uyku duzenı karısık 😂😂
YuvarlanamayanPandaa tugcengizzz uygulamaya göre 31 ama bize göre 20 gün kaldıı çok şükür 4ekim doğum tarihimiz 🍓👼🏻 Erken gelmek istemezse hanımefendı tabikii
Dseker Bende kasım 56 günüm kaldı sizlerin yorumlarını okuyorum sağlıklı hayırlı doğumlar hepimize 💖💖
Cicekkiz1 tugcengizzz son 46 ama hiç bişey hazır değil henüz temizlik te dahil 🤣 neyi bekliyorum ben de bilmiyorum ama bir miskinlik çöktü üzerime
Ebru_ylmz Cicekkiz1 benim de 46 ve hiç hazırlık yok odası geldi duruyo öyle sanki önümde aylar var gibi bekliyorum ama ağırlaştım iyice bu hafta ve haftaya hepsini bitiririm inşallah 😃 Allah korusun erken gelirse ne yaparım bilmiyorum
Sibel87 tugcengizzz kaç haftalık oldunuz Bende çok ayakta iş yapamıyorum belim ve kalçam kopçak gibi ağrıyor,35 haftalığım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
mbtrnn Sibel87 yapmayın yapmayın aynı haftadayız ben yaptım ağrım oldu nst de çıktı açılma yoktu 2 gün hastanede kaldım çıktım.Hiç yormayın kendinizi çantanız hazır olsun yeter.Gerisi önemli değil.Ben çanta hazırlıycam ütülüycem temizlik vs yordum.
Sema_hysz Bende 31+1 im ekimin sonlarına doğru doğumum kızım şimdiden çok baskı yapıyor aşağiya heran çıkıcak sanki kafası