Crn_32 Kızlar iki gündür belimdeki ağrı sol ayagıma vuruyor bu durumu yaşayan nedenini bilen varmı 27 haftalıgım ayagımın üstüne basamıyorum acıyor sebebi nedir sizde de oluyormu
Ayse0630 Crn_32 hamileliği in başından beri belimde ağrı var özellikle oturup kalkarken zorlanıyorum 3.gebeliğim ilk ikisinde birsey yoktu ama normal diyorlar 27 hafta lık oldum geçmiyor
Crn_32 Ayse0630 bende Çarşamba muyane olcam da benim enfeksiyonum var o da yapabilir de ama iki gündür bacaga vuruyor ağrı sanada geçmiş olsun zor bel ağrısı insan ağrıdan kıpırdıamıyor