Hadi doğurmak isteyen anne adaylarımız toplanalım doğum yapan tecrübeli annelerimizide yorumlarda bekleriz 38+1 deyiz cumartesinden beri 1 saatte 1 giren agrılarım var belden kasığıma giren ama süresi azalmıyor bügün nst kontrolüm vardı geçen hafta da 1 bu haftada sadece 1 agrı cıktı yerleşme agrılarım olduğunu söyledi doktorum normal doğum düşünüyorum çatı muayenesi falan da doktorum yaptırmıyor o yüzden açılmam varmı yokmu yada normal doğuma müsaitmiyim bilmiyorum sorum ise normal doğum için neler yapıyorsunuz veya neler yaptınız tecrübelerinizi bekliyorum,😊🤗