Nazdikce ben kantaron sürüyorum 30 haftaya geldim çatlamasn diye zaten sürüyosum uclarım yumusacık ama tabi son haftada farklı krem kullanmaya başlıcam bebeğimi emzirebılmek için doktorum kantoron sürebilirsin dedi bana karnıma felada sürüyorm el yapımı