Bugün kontrole gittim kalp atışları VS. Herşey normal olduğu için perşembeye kadar bekleyelim perşembe sabah yatışını yapıp suni sancı verelim bebek kanala da girmemiş dedi suni sancıyla kesin girer die de bişey yok ben direk sezeryana girsem daha mantıklı olmaz mı başına böyle bişey gelen var mı acaba.?