Bence çok pozitif normal doğum hikayem🥰🥰🥰39+2 de sabah 9 da hastanedeydim çok fazla ### kasılmalarım ve ağrım vardı doktorum bugün doğurursun diyince çok heyecanlandım tabi ben hamileliğimin son 1 ayı Full doğum videoları izledim kızlar o yüzden başıma ne geleceğini görselde biliyordum çok hazırlamıştım kendimi psikolojik. Sabah 9 da başlayan ağırlarımla açılmam sadece 1 buçuk cm di saat 8 e kadar 3 cm oldu 9 buçuk gibi de 4 cm tabi ben bu 4 cm e kadar sancıları çok güzel karşılıyorum nefesle birlikte sancım başlıyor 20 saniye sürüyordu ve 30 saniyede bir sancı geliyordu artık ne kadar yaklaştığını siz düşünün tabi ben ağlıyorum beni sezaryene alın diye annem eşim ebem hepsi hayır bu kadar dayandın normal doğum olacak diye beni ikna etmeye çalışıyor o zaman epidural bi şey yapın demeye başladım neyse epidural için doktor geldi ama yaparken ben 7 cm e çıkmışım ilk dozu olduğu gibi 10 dk geçmeden ben kakam geldi diye odada bağırıyordum ebem baktığı an eyvah sen doğuruyorsun sakın ıkınma doktorunu çağıralım bebeğin kafası gözüküyor dedi tabi ben sadece o sıra ıkınmak istiyorum deli gibi istemsiz bir ıkınma ve gerçekten kakam gelmiş hissi içerden çıkmaya çalışan inanılmaz bir baskı hissediyorum sadece doğumhaneye beni aldıkları gibi dört beş nefesle ıkındım ve bebeğim doğdu doğum anı inanılmaz kolaydı asla abarttıkları gibi bi şey değil kızlar sancılar çok kötü sadece onda da dediğim gibi psikolojik kendinizi hazırlayıp sürekli bu bitecek şimdi geçecek diye düşününce gayet çekilir bir olay bence saat 10.36 da bebeğimi kucağıma aldım ve odama çıktığımda direk yemek yedim ve kuş gibi hafif hissettim normal doğum gerçekten harika bir şey şu an 5. Günüm ve ben çoktan normal hayatıma döndüm temizliğe bile başladım hiç korkmayın yani bebeğimde gayet sağlıklı 2930 kg doğdu ve gerçekten ben böyle bir sevgi aşk yaşamadım çok başka bir şey Allah isteyen herkese nasip etsin ve günü yaklaşan hamişler inşallah sağlıkla bir avazda bebeklerinize sizde kavuşursunuz❤️❤️❤️