Merhaba arkadaşlar mutfak şefi kullananız var mı özellikle kenwood chef xl titanyum 🧐 çok araştırdım en azından şöyle 1.5 2 kilo hamur yoğursun pastamı, kurabiye mi yapsın 🙂 malum artık 3 çocuklu olucam sizlerden sormak istedim çoğu öneriyor acaba sizler ne diyorsunuz ?