Elanurgvn61 ilk trimester 3 olmasi lazim sanirim en çok. İkinci trimester 2.5 falan. Benimde yüksek cikti ilaca başladım, çarşamba kontrol için kan vericem bakalim. euthyrox diye bi ilac başladığım, gebelikte kullanilabiliyormus. Dr unuzla iletisimdeyseniz şimdiden bilgi verin