Gebeliğimin 32. Haftasındayım. Dün akşam üzeri karnımda hafif bi sızı oldu şeklinin değiştiğini farkettim bebeğin aşırı gerginliğini hissettim sonradan düzeldi ama sabah tüm vücudumda ayrıca belimden bacaklarıma kadar inen ve kasıklarımda hissettiğim bi ağrıyla uyandım. Dayanamadım mecburiyetten bi parol içtim vucüt ağrım geçmesine rağmen belim ve kasıklarımdaki ağrı hafif sızı şeklinde devam ediyor ve sanki bebek aşağı doğru inmiş gibi bi his var. Normal şartlarda yarın randevum vardı ama eşimin testi pozitif olması dolayısıyla izolasyon sürecindeyiz o yüzden iptal etmek zorunda kaldım. Neden böyle olur bilgisi olan yazabilirim lütfen