zeynepin_annesiiii Kızlar bebek neden toplanıp sertleşir sizinde oluyo mu böyle. Sık sık oluyorsa bir sıkıntı var mıdır ? Birde nefes nefese kalıyorum sürekli
sarebebeginannesi zeynepin_annesiiii agri hissetmiyo olabilirsin ama dogum sancilari olabilir. Bazilari sanci oldugunda hissetmiyor ama karninin sertlesmesinden de sancinin geldigini hissedebilirsin ☺️
aselnannesi zeynepin_annesiiii 37+6 bende de oluyor sanki regl sancisi gibi sancım oluyor Karnımin altinda ve karnım tas gibi yürütmüyor öyle olunca
Elif3425 zeynepin_annesiiii benim 35. Haftadan beri kasılmalarım var korkup doktora gitmiştim doktor artık normal olduğunu söylemişti sizin bu zamana kadar hiç olmamış mıydı acaba
zeynepin_annesiiii sarebebeginannesi gidicrm galiba ama hiç ağrım yok lavaboya çıkınca rahatladım geçti biraz şimdi koltuğa oturdum yine başladı
zeynepin_annesiiii Elif3425 evet ara ara oluyo şuan geçti ama mesela lavaboya gittim . Sürekli bir kusura bakmayın ama büyük lavabo ihtiyacı oluyo
Elif3425 zeynepin_annesiiii bence sancın yoksa biraz daha bekle ama çok korkuyorsan bi acile git haftanız çok ilerde ☺️İnşaallah doğum sancısıdır
sarebebeginannesi zeynepin_annesiiii bende 36+2 deyim yaklasik 1 haftadir cok sık büyük tuvaletim geliyor normalde 2 günde bir cikardim. Arastirdigim kadariyla sık sık büyük tuvalete cikmak dogum belirtisi. Bende kontrol günümü bekliyorum hayirlisi bakalim☺️ Ama ihmal etme bence bugün bi acile gidip baktir icin de rahat eder 😚
zeynepin_annesiiii aselnannesi benim hiç sancım yok yaa sadece toplanıp sertlesiyo yukarda. Kasılma olabilir mi ki bu
sarebebeginannesi aselnannesi evet bende de ara ara oluyor regl sancisi gibi baslayip yanlardna belime dogru geciyor agri.
zeynepin_annesiiii sarebebeginannesi evet bugün çok tuvalete çıktım hayırlısı artık bu gece dogururum belki 😂
aselnannesi zeynepin_annesiiii bence kasılma olabilir zaten 39. Haftadasiniz en güzeli gidip nst çekilmek inşallah sağlıkla alin bebisinizi
Shnern zeynepin_annesiiii 31 haftaligim aynı durum bizdede oluyor gebelde ayakta çok durunca yada yürüyünce çok oluyor biraz dinlenin ve geçiyorsa doğum sancısı değildir . Mesela benim uzanıp biraz oksayinca geçiyor yoksa taş gibi olup yürütüyor geriliyor
aselnannesi sarebebeginannesi Aynen birde migde bulantisi eşlik ediyor yaninda :( normal doğum yapmicm ben ama bunlar onemli şeyler tabi 2 kere gittim Boyle nstde sanci çıkmıyor:(
Ayselina sarebebeginannesi biz 36+2 haftayız benim regl agrsı gibi belim karnım agrıyor ama kesilmiyor sürekli agrıyor mesela sabah baslıyo akşama kadar devam ediyor 🤷🏻♀️
sarebebeginannesi zeynepin_annesiiii bir avazda insallah 😍 allah yardimcimiz olsun saglikla huzurla gelsin bebislerimiz 🥰