sedayener- Ya hep dikkat ettim süt,muz,kuryemiş falan…30.haftadan sonra çok iri falan diyince doktor korktum biraz.Şekerim falan çıkmamıştı aslında ama doktor yediğin tatlı şeyler kilo yapar dedi..Ve ben bu sene hiç yemediğim kadar karpuz yedim acaba ondanmı diyorum 🤷♀️🤷♀️