Merhaba kızlar 23 haftalık gebeyim bugün doktor randevum vardı bebeğimin boynuna kordon dolanmış şuan için sorun yok ama her ay kontrol edicez dedi tek sıkıntı doğum esnasında sezaryan olabilirsin dedi daha önce böyle bi durumla karşılaşan oldumu dolanma ilerki haftalarda düzelirmi çok moralim bozuldu bebeğime birşey olucak diye korkuyorum