Zlemmm Hanimlar merhaba.18 haftalik hamileyim catlak icin krem kullanayum yada dogal seyler kullanayim diyorum fakat ne kuanabilirim bilmiyorum oneriniz varmi acaba
Belizmoms Zlemmm ben 20 haftalık hamileyim Hindistan cevizi yağı ve nemlendirici kullanıyorum çok şükür daha hiç çatlak olmadı
2bebekannesi___ Zlemmm ben en başından beri bebek yağı kullanıyorum canım bide doktorum Lierac önerdi onu sürüyorum arada 36.haftadayım henüz çatlağım olmadı umarım bundan sonra olmaz
Eabkrc Zlemmm konuylaalakasi yok ama tam 18 haftaligim bugun rahimde saniyelik agri oluyor ve adet sancim var sizdede varmi bunlar
bugo 30.haftadan sonra etiniz sert ise her türlü çatlıyorsunuz boşuna uğraşmayın derim🙊😂 ilk başta tüh çatladım bende dedim 30 a kadar bir şey yoktu seviniyordum, sonra niye üzüldüm ki anneliğin en güzel simgesi dedim😍
Hilal-95 bugo kesınlıkle doğru naparsak yapalım yapısal güreşci gibi yağlandım nemlendırdım neler yaptım ama basen bölgemde oluştu malesef 🤦🏻♀️ Hayırlısı bakalım
FusunF Mutlaka nemli kalması önemli ben mustela kullanıyorum ve Hindistan cevizi boşuna uğraşmayın diyenlere aldırmayın genetik yapıda var bu durumda herkesin vücudu catlıcak diye birşey yok siz nemli tutun önlemi alın bol su bide tabikide 😊
Nazlikay Zlemmm sürekli zeytinyağı badem yağı Hindistan cevizi ve doktorun verdiği kremi kullandım ama maalesef olmadı
2bebekannesi___ Zlemmm valla aklıma geldikçe sürüyorum canım en azından akşamları yatarken bebek yağını zaten hamilelikten öncede kullanırdım duştan sonra o biraz yağlı biliyosun ovalayarak yedirmen lazım Lierac öyle yağlı bi yapısı yok onu yedirirsen bulaşmıyor kıyafete