Sara_4747 Nasılsınız hanımlar benim gibi 3.gebeliğe hamile kalıp sezeryandn korkan var mı acaba🙄yada tecrübeli an ler bizi biraz rahtlatırmısınız🙏
sernaz33 Sara_4747 10 yıldan sonra ikinci dogum olacak perşembe günü hem heyecan hem korku hersey var baglatacagım artık yeter
Minikkuzular Sara_4747 benim 3. Doğumum olacak ilk doğumum 9 aylık ölü doğum normal doğum mecburi yapıldı ikinci erken doğum sezaryen bu doğumum zamanında sağlıklı bir şekilde çocuğumu kucağıma alarak çıkmak nasip olur inşallah
Hayalllllll Sara_4747 dorduncuye gebeyim ilk doğum normal doğum oldu kızım 3;300 doğdu ikinci doğum sezeryan oldu oglum4.900 doğdu üçüncü doğum mecburi sezeryan oldu kızım 3.200 doğdu Şimdide mecburi sezeryan olucam hiç korkma bence Allah ne isterse nasıl isterse öyle olur herşey bisiyi degstiremeyiz
Sara_4747 2.doğumdan sonra bağlamak belki istersiniz bigün olmaması için uğraşın ama tavsiyem bağlatmayın 2 çocukla bağlamak erken gibi tabiki sizin fikriniz daha önemli ☺️sağlıkla gelsin inşallah cnm
Sara_4747 Hayalllllll oooo maşallah rabbim sana bağışlasın inşallah evlatlarını sağlıkla kucağına al bebeğini 🙏 aynen ne gelirse rabbim den gelir hepimiz için hayrlısı🥰
Mizgin28 Hepimiz hayirlisiyla kucagimaza sağlıkla alalım bebeklerimizi inslalah benimde 3 cu sezeryan olucak bugün 36 haftalık olduk cumaya kontrolümüz var
Sara_4747 Mizgin28 o zman hepimiz hayrlısı ile seni bekliyoruz ☺️ inşallah sağ salim sağlıklı Bi şekilde dünya ya getirsin bebeğini 🙏🥰
Melekon00 Sara_4747 genel anestezi oldum ama guzel geçti kordonlarim baglancak bu son olmada iki ayım kaldı
Sara_4747 Melekon00 sağlıkla gelsin inşallah cnm rabbim isteyen herkese versin inşallah sizedee 4 evlat yeterli ve eğer sizde istiyorsanız en iyisi 🙏
Melekon00 Sara_4747 Yeter canım benim annem var ama yok babam var ama yok evı kalabalık ıstyorum hep yalnızım diye Allaha şükür olsun dileğim oldu 4 yeter bana canım Olucak onlar
Melekon00 Zel_i ilki iri doğdu 4 bucuk canım sonrası gene ayni kiloda mecburen sezaryen oldum buda böle Olucak 🥰
Melekon00 Zel_i uzm an doktorlar bile sezaryenin sayısı yok ama genelleme yapmak zorunda olursak 4 dıyolar benim gayet guzl gııdyor bunda kordonlarimi baglatcam 4 yeter artık dedım