Gks canım bertan bey ? adını duyunca kesinlikle yazmak istedim. Kendimi şu an Zor tutuyorum cümlelerimi güzel kullanmak istiyorum kesinlikle tavsiye etmiyorum. Belki de kader başkasına gitsem de olacaktı ama sorduğum sorulara net bir cevap alamayışından tutarsız konuşmaları 15 haftalıkken kanamam olduğunda nedenini söyleyememisi her şeyin gayet iyi olduğunu söylemesi ve bir hafta sonra da ikizlerimi kaybetmem. Birini evde eşimin eline doğurdum hastaneye gittiğimizde bir tanı ya da bir işlem yapamayışı 2-2:30 saat e kadar Eray hocayı beklememiz onun gelip te tanı koyması ve gebeliğimin sonlandırılması artık hangisinden bahsetsem bilmiyorum. Yanlış yönlendirmek istemem ama yaşadıklarımı anlattım .