Cano26 geçmiş olsun öncelikle , ben de kürtaj oldum artık vakumlama diye bir yöntem var hiç acı duymuyorsunuz bayiltiyorlar zaten , tekrar sağlıklı gebelik nasip olur inşallah. Şu an 6 haftaligim benzer şeyleri yaşamaktan korkuyorum ama olacak olanın önüne gecemiyorsunuz 🌸